Tjoho

Hej,hej
Nu är jag hemma efter några dagar ute hos mamma... Har inte haft tid för datorn nu på ett tag!
Molly har fått sin tredje och fjärde tand nu också :) Den tredje kom 22/7 och den fjärde kom 23/7 :D
Hon var lite gnällig dagarna innan tänderna tittade ut, men nu så är hon sig själv igen :P
Igår så fyllde Mimmie och Marcus år, så vi hade fullt upp hela dagen med att fira dom!
När vi väl kom hem så la vi Molly för hon var helt slut efter dagen. Efter det så satte jag mig vid datorn och pratade med lite folk, så då bestämde jag med Jesper (Jockes lillebror) att han skulle komma in hit, så Anna-liisa skjutsade in honom hit :) Det var roligt att umgås med honom lite:)
Just nu ligger Jesper och sover i soffan... Och det är ett under att Molly inte har vart och slitit i honom än, hihi!
Aja, nu ska jag gå och slänga i mig lite frukost så jag orkar med dagen!
Puss & Kram <3








Nu har jag äntligen bestämt mig ;)

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Heeeeej!



Vad skoj att ha dig tillbaka lite :)

Härligt med lite tänder, min gounge har inte en endaste ännu men det kommer väl det med!



Hoppas att ni har det toppen <3

Blir så nyfiken på vad det är du bestämt!



Krams

2010-07-26 @ 14:13:39
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0