Förlåt!

Hejsan!


Förlåt för att jag vart så dålig på att skriva... Jag ska skärpa mig nu !

Har vart mycket med Jockes plogning och nu har jag gått och blvit sjuk. Jocke var tvungen att vara hemma från jobbet idag, eftersom jag har feber och är helt yr... tyckte inte att jag kunde ta hand om Molly idag, vore ju inte sådär jätte bra om jag ramlade ihop när jag håller i henne.
Jocke och Molly har spenderat dagen med lite far och dotter tid :) Hihi, dom har vart ute och gått i det fina vädret och sen har dom busat en massa här inne, jag blir så glad när jag ser dom tillsammans, mina söta charmtroll<3

Nu är dom iväg till SÅGEN för att ta en fika där och sen tror jag att dom skulle titta förbi på Arver(där Jocke jobbar).

Själv sitter jag här med en mycket härlig förkylning med feber och ont i halsen :/ Väldigt roligt måste jag säga ! 



Hur som helst så ska jag komma igång mer med bloggen nu! Ser ut som att det ska bli mindre plogande nu... Snön börjar lugna ner sig lite iaf :)

Jag har pratat med BVC, dom sa att vi skulle prata om det när vi ska dit på Mollys vanliga kontroll, vilket är snart.
Hon tyckte inte att det lät speciellt farligt eftersom hon mår bra, hon går ju upp i vikt som hon ska och lika pigg och glad som vanligt :)
Så nu är jag lite lugnare! 


Här kommer en liten bild på mina älsklingar  :) <3





Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0