Måate bara tillägga

Hej igen !


Måste bara säga att nu har jag kommit över stadiet med att inte skaffa barn igen:P

Gjorde det för ett tag sen, men har inte skrivit om det... Nu känns det som att jag är redo att gå igenom en förlossning till... Men det ska jag inte göra nu på ett tag iaf... Vi tänker inte skaffa ett till barn än! Jag ska plugga innan nästa kommer !

Men men var bara tvungen att säga att jag är redo att gå igenom en förlossning igen :P


Ska göra som Anna gjord, ska försöka skriva om min förlossningsberättelse eftersom min är extremt dåligt skriven... Men jag orkar inte skriva om den nu när jag är sjuk, men ska iaf ta tag i det nu snart!

Hoppas på att den blir bättre :)

Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Hehe, visst blir man alldeles förvånad då man läser sin egna? Skrev jag verkligen såhär :P



Min är iaf lite ändrad nu, och det känns bra. För nu känns det mer som om allt är med, eller tjaa. Nöstan allt :)



Krams

2010-03-10 @ 09:47:41
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0