Nya kläder

Hejsan!


Idag har jag och Molly vart nere på stan med mormor :) Försökte hitta någe fint till Molly som hon ska ha när jag fyller :) Hittade ingen klänning som jag hade tänkt att hon skulle ha... Men hittade en jätte fin skjorta som hon kan ha till sina jeans, Jocke ska bara hänga med ner och gödkänna den innan vi köper den :P

Hittade en tunika till mig också, jag blev väldigt nöjd med den :D
Plus att jag slipper ha BH i den, det är verkligen helt underbart !

När vi bestämde oss för att gå hem så råkade jag titta in i en affär, och jag blev lite smått eller ganska mycket förälskad i två t-shirtar som var till Molly :) Så jag slank in där och köpte dom medans Molly och mormor stod utanför, så nu han hon världens gulligaste t-shirtar! Ska ta kort på dom och lägga ut dom så ni får se hur dom ser ut!


Nu ska jag gå och kolla på Vänner med Joakim. Mimmie kommer snart över och kollar på Mollys och mina kläder, så måste skynda mig :P


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Det var verkligen jättefina kläder du köpt! :D Både till dig och Polly Molly. :)



Svar: Haha, det roliga är att vi ska äta paj i morgon. :P

2010-03-11 @ 09:11:45
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0