Oj, oj, oj

Hejsan!


Nu vad det riktigt länge sedan jag skrev... Förlåt om det har vart dålig uppdatering :/

Men Jocke har jobbat sent, och jag har vart hängig... Så har inte riktigt orkar sätta mig vid datorn!

Men nu så är jag tillbaka med bloggandet :D!


Vart på BVC med Molly också... Hon hade vuxit en massa, hon är hela 65 cm lång nu, hon växer verkligen så det knakar nu haha!


Idag så är vi ute hos mamma, firar henne lite eftersom hon fyller den dag som Jocke har ordnat någe för att fira min födelsedag, hahah!

Det är bara 4 dagar kvar nu tills jag fyller 18, jag är helt överlycklig :D ÄNTLIGEN så ska jag få ta körkort... Får bli hårdträning med körningen nu... Tror jag kan teorin nu, får iaf nästan alla rätt på alla test jag gjort!


Nu så ska jag hjälpa mamma att plocka undan i köket, men jag skriver imorgon igen!

Molly hemma hos gammelmormor :)






Ta hand om er alla
Puss och Kram
<33

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0