SJUK!

Hejsan!


Jag har inte orkat sätta mig vid datorn nu över helgen, eftersom jag fortfarande är sjuk... Det verkar visst aldrig gå över. Igår vaknade jag utan röst och den kom inte tillbaka försen på eftermiddagen!
Idag kan jag iaf prata, är hes fortfarande, börjar bli väldigt trött på att vara sjuk!



I Fredags så satt Molly helt själv för första gången :D Och, nej det var inte bara en lyckoträff i nån sekund... Utan hon satt verkligen länge och skrattade :) Jag är en mycket stolt mamma:D

Nu ligger älsklingen på golvet och försöker få Molly att krypa till honom, Men nu blev hon ledsen... Hon vill ju mysa med sin pappa tror jag, för hon blev glad när han tog upp henne :)



Ska kolla lite tider på Krekolas... Jag och Anna-Liisa ska gå tillsammans så jag får köra med henne också... Hon är ute åka åker lite mer än Mamma och morfar. Så snart ska lilla jag ta körkort:D
Längtar verkligen!

Nu ska jag gå och läsa lite körkortsteori sen göra några tester :)

Försöker hinna med mer skrivande ikväll!





Min duktiga dotter som sitter helt själv :D <3

Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333


Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Man ser verkligen på bilden att hon sitter riktigt!!

Vad hon är duktig :)



Saga har lyckats sitta lite grann, men så lutar hon sitt huvud för långt fram och så dimper hon omkull :P

Och just nu ligger hon här brevid mig och äter sina fötter, den goungen.



Hoppas att du har kryat på dig!



Krams <3

2010-03-10 @ 09:45:37
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0