Snöfri Torsdag

Hejsan!


Vad skönt att vakna upp utan att det snöar en massa, Jocke har inte vart ute och plogat inatt och ska inte ut idag heller, helt underbart :D

Jag är fortfarande sjuk... Det verkar inte vilja gå över. Känns nästan som att det blir värre och värre. Jocke var hemma från jobbet idag också, eftersom jag är så yr att jag nästan ramlar ihop när jag går, men jag tror han ska till jobbet imorgon... Om det inte har blivit bättre under dagen så ska jag fråga mormor och hon kan komma upp imorgon och hjälpa till med Molly :)

Nu ligger Molly bus inne i sängen och vägrar att somna... Hon har inte sovit sen 07:00 imorse när hon vaknade, så hon börjar bli väldigt grinig nu... Men det är bara att springa och ge henne nappen som hon spottar ut hela tiden, hon brukar somna till slut :)
Nu verkar det ganska lugnt inne hos henne, så hon har nog somnat  nu :)


Vi flyttade in henne till sitt egna rum i Tisdags, och hon sover mycket bättre i eget rum. Annars vaknar hon av Jockes väckarklocka och ibland vaknar hon till när vi går och lägger oss... Men nu sover hon som en stock till klockan 07:00. Jag trodde inte att det skulle funka att ha henne i ett eget rum, trodde hon skulle bli jätte grinig när vi la henne, men nejdå hon somnade direkt :)

Vi ska åka och kolla om vi hittar en barnstol till köket också, det går inte att ha henne sittandes i knät längre, hon ska bara ta allt som vi äter då... Hon är ett litet matvrak, hihi.  Vi har hittat en tripp trapp trull stol på babyproffsen ska kolla på den om vi vill ha den. Den är ju ganska bra eftersom hon kan ha den länge. Men vi får se vad det blir för nån. Jag lägger ut bild på vilken vi köper när vi bestämt oss :P

Nu ska jag gå och lägga mig soffan och vila, för nu håller mitt huvud på att explodera :/  Jag skriver mer ikväll, om jag orkar sätta mig vid datorn, det beror på hur jag mår !


Ta hand om er alla
Puss och Kram
<333

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0