En helt vanlig tisdag !

Hejsan!
Igår satt jag ju ensam uppe ute hos mamma och saknade min älskling väldigt mycket... Men när jag pratade med honom i mobilen när han var påväg hem till jobbet, så slutade det med att han kom ut till mamma och sov där också, så jag blev väldigt glad :D Så jag fick sova bra inatt också :)
Min älskling är lite söt måste jag säga :)!
Idag så har jag och Molly vart ute och busat, vi gick en sväng upp till brevlådan... Hon gick hela vägen, så hon var duktigt :D Hon gick när jag höll henne i händerna :)
Sen så vart jag ute och övningskörde med morfar också, det gick jätte bra idag :D
Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa lite :)
Ta hand om er alla
Puss och kram <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Haha, jag antar att anledningen till att det inte skrivits så mycket här den senaste tiden är att du har haft fullt upp med läsning på annat håll? :P



Hur går det med den sista boken? Lyckas du slita dig från den över huvud taget? :P



Haha, jag sa ju att de är beroendeframkallande! :P

2010-05-13 @ 21:42:24
URL: http://mismme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0