Jag lever:)

Hejsan!
Har inte skrivit på länge nu, vilket beror på att jag har haft mycket att göra och den lediga tid som jag har haft, den har gått åt att läsa 4 böcker :P Jag är helt förälskad i the twilight saga :) Men jag läste ut sista boken igår :( BUHU :'( Känns inge kul att det inte ska fortsätta, jag vill verkligen att hon ska skriva en till fortsättning... Men tror inte det kommer hända :/ Hur som helst så var det dom bästa böcker jag någonsin har läst! Vill börja om med ettan nu igen, för jag vill inte släppa den världen. Helt såld på böckerna, har ALDRIG känns såhär för en bok :P TACK SYSTER som fick mig att börja läsa dom :) Nu längtar jag tills filmen Eclipse har premiär :D

Jag måste ner på stan och köpa alla dom böckerna nu, så jag kan läsa, hihi :)


Just nu sitter jag och väntar på att Molly ska vakna, sen så ska vi busa lite och senare så blir det att gå ner på stan för att träffa Thessa en sväng :) Ska bli trevligt för det var jätte länge sen vi träffades <3
Men, men nu börjar Molly låta där inne i sängen :P
Försöker hinna skriva mer ikväll, har jag inte köpt boken så hinner jag nog, haha!
Ne men ska komma igång med bloggen igen, tråkigt utan den :P






Puss och Kram
<3<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0