Aj,aj,aj!

Hej,hej!
Nu sitter jag i min sköna stol och tycker att det inte är så skönt! Ne, nu har min syster äntligen lyckats få mig att göra mina övningar RÄTT och jag har sån träningsvärk... Jag kan lova att träningsvärken bara har börjat än sålänge :/ På ett vis känns det väldigt skönt, eftersom jag vet att jag har gjort något... Men jag HATAR att ha ont!
Men jag kanske är på rätt spår om det gör ont?!
Syster ska hjälpa mig på Lördag igen och då ska hon dra ut mig på en promenad också, hoppas verkligen att jag lyckas hålla ut den här gången... Jag vill lyckas med det här genom riktig träning och genom att äta rätt!

Jag har velat gå ner i vikt väldigt länge nu. Jag tänker inte skylla på att det var graviditeten som gjorde så att jag gick upp i vikt, utan jag var överviktigt innan jag blev gravid... Mina kilon från graviditeten har jag redan tappat, det gjorde jag ganska så snabbt efter att Molly kom.

Nu ska jag och älsklingen kolla andra Harry Potter filmen :)
En liten bild på mig, jag saknar den kroppen :/ <3




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nettan

Jag har ett kort på mig som sitter på kylskåpet.... det är inte så många som känner igen mig på det.... många kilon mindre & så har jag jätte kort hår ;)

2010-11-19 @ 17:06:06
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly<3

NETTAN: Jag kommer knappt ihåg att jag har varit så smal faktiskt :P

2010-11-20 @ 13:40:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0