Jobb

Hej,hej!
Idag har jag faktiskt vart iväg och jobbat lite med mamma :) Skönt att få komma iväg och jobba ibland... Förhoppningsvis så får jag jobba lite mer snart :)

Jag har även umgåtts med Linn idag och det är alltid lika trevligt :)
Imorgon så ska jag och Linn gå på bio för att se harry potter, jag längtar verkligen :D
Hoppas verkligen att den är bra!

Lilla Molly har haft en jobbig kväll, hon kunde inte somna ordentligt idag efter lunch så hon har i stort sätt vart vaken hela dagen från kl 06:50... Hon brukar vakna runt 08:00 - 09:00 så det blev en lång dag för henne idag :/
Tyckte verkligen synd om henne... När klockan var runt 16:30 så gick hon och la sig på mattan, men det var lite för tidigt för henne att sova då, det blir helt fel om hon somnar så tidigt... Så jag fick gå och ställa mig vid fönstret med henne så hon fick kolla på alla bilar, sen så tittade vi lite på bamse :)
strax efter 18:00 så hoppade hon ner i sängen och somnade som en stock :P
Hoppas lilla tösen är utvilad till imorgon så hon orkar med dagen :)

Nu ska jag stänga ner här, för Jocke kommer snart hem och då ska vi kolla på tredje harry filmen :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Hörligt att du fick jobba lite, hoppas att du får göra det mera! Det är skönt att få komma ut lite och göra någonting annat än att vara mamma :)



Stackars lilla Molly som hade det så jobbigt med sömnen, vissa dagar får de såna dagar!



Vad skoj att se Harry Potter! Hoppas verkligen att den är bra, jag ska också försöka att ta mig och se den snart :)



Kramar!

2010-11-24 @ 12:40:58
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0