Problem man har då!!!

Hej,hej!
Nu har bloggen verkligen vart i viloläge måste jag säga... Förlåt mig så mycket, men vi håller på och fixar iordning här hemma och vårat riktiga internet har fortfarande inte kommit igång pga att killen som bodde här innan har inte sagt upp sitt internet eller vad det var!

Men,men idag så har vi vart hos jockes pappa och hälsat på, sen så åkte vi hem till min mormor och förbi på pappas grav :) <3
hur som helst har jag kommit fram till att jag har extrema problem, blir så arg på mig själv... Vi har vart ute och kollat på huset i hammarby, det är verkligen världens chans för oss att flytta dit, men jag har så fruktansvärt mörkrädd så jag vet inte om jag klarar av att sitta där ute själv på kvällarna utan jocke... Men jag vill flytta till hus!
Vad gör man :S?`Jag vet verkligen inte hur jag ska bli av med mig rädsla... Och säg inte att jag bara ska gå genom en skog själv eller bara flytta ut  dit, för det är inte bara! jag har verkligen försökt bli av med min skräck för mörker, men jag har inte gjort några framsteg alls! :/


Ne, nu ska jag gå och prata med Jocke och se hur vi ska lösa detta problem!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0