Sjuk

Hej,hej!
Imorse vaknade jag med feber och ont i halsen... Så Jocke fick skjutsa ut mig till mamma innan han började jobba. Jag orkade inte att ta hand om Molly själv med feber :/. Nu känner jag mig iaf bättre så jag har hunnit busa lite med Molly innan hon somnade :)

Igår var jag och min kusin Linn på bio, vi såg nya harry potter :) Den var verkligen jätte bra, min favoritfilm hittills av alla harry filmer :)
Får se om Jocke och jag hinner kolla  igenom alla andra harry filmer innan den här slutar gå på bio, för då får jag gå och se den igen ;)

Nu ska jag kolla hur det blir med snön... Jocke kanske ska ut och ploga inatt :/
Men jag skriver mer imorgon eller senare ikväll :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0