1 År :D <3

Hej,hej!
Idag fyller våran söta lilla Molly 1 år :D
Tiden har ju bara flugit iväg... Satt inte jag nyss och skrev hur irriterad jag var över att jag hade gått över tiden?!
Ne, nu är det 1 år sen vi låg på bb med våran älskade dotter :) Nu springer hon omkring och busar som en galning :D
Idag så har jag, mamma och mormor firat Molly lite sådär, så hon blev firad på sin födelsedag också ;)
Vi lekte lite med Molly hem, sen så gick vi ut på en promenad och det slutade med att vi gick och köpte "galonisar" till henne :P
Sen så vandrade vi vidare hem till mormor och fikade där :) Vi var nog där i nästan 2 timmar... Efter det så hängde jag och Molly med mamma ut till henne, så nu sitter jag ute hos mamma :P
Ska åka in lite senare och hämta Jocke, för han har ingen bil... Och jag tycker faktiskt att det är lite elakt att låta honom gå hit ut, haha!

Jaa, nu ska jag gå ner och byta maskin... Jag håller på och tvättar idag, tänkte att jag skulle passa på när jag är ute hos mamma :)
Får se om jag slänger in ett till inlägg ikväll eller inte :P
GRATTIS MOLLY 1-ÅRS DAGEN, JAG ÄLSKAR DIG MIN SÖTNOS <3
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0