Elin Skogsberg

Hej,hej
Jag har jätte ont i ryggen så jag har inte orkat sätta mig vi datorn och skriva... det är lite bättre idag så jag tänkte att jag skulle hoppa in här och skriva lite :)

Sitter och pratar med min söta lilla Evve, och vi båda två har kommit fram till att det är extremt svårt att hitta namn till killar... Är det bara vi som tycker så?
Jag vill väldigt gärna ha en son men jag kan inte komma på ett bra namn. Jocke och jag har pratat om det och han tycker att om vi får en son så ska han heta Kenny :O Jag tycker verkligen inte att det är ett fint namn!
Jag tycker faktiskt att Tobias är ett fint namn men det är för långt.... Sen så kom jag med Eddie som förslag men det ville inte Jocke för hans kompis heter det!
Så det finns inga namn... Om vi skulle få en son så tänker jag bara inte gå med på att vi döper honom till Kenny, NEJ USCH!
Märks det att jag längtar efter en till liten snutt :P?
Sitter och kollar på bilder som jag tog när Molly låg i magen, saknar att vara gravid det är verkligen jätte mysigt, sen den där obeskrivliga känslan när man får se sitt barn för första gången :)
Ne, nu måste jag sluta skriva om det här... Jag blir ju inte mindre sugen på en till när jag sitter och skriver om det :P

Lilla Molly fyller 1 år om 1 vecka :) Våran födelsedagspresent som vi hade planerat gick ju verkligen åt helvette, men nu har vi kommit på en ny iaf :)
Ska fixa alla hennes presenter i helgen hade vi tänkt :P
Min lilla bebis är verkligen ingen liten bebis längre :O Alla sa att tiden går fort när man får barn men jag trodde inte att det bara skulle säga poff :P haha!
Ne nu ska jag prata lite med Evve och Natha :)
Skriver kanske ett inlägg till det beror på vad min rygg tycker om att sitta i den här stolen :P










Ta hand om er
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Det ser ju bra mys ut med en sån mage (a) För det om jag hör/läser rätt ofta att dom kan vara jävligt förjävliga också ;)

2010-10-04 @ 21:21:33
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

haha alltså du kommenterade i ett av mina inlägg " jag tror det är samma ålder också" något sånt hehe men ja förstod inte riktigt va du mena:)

2010-10-05 @ 07:53:04
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Jag har också barnlängtan, vill ha fler barn nuuuuuu!

HIHI!

Om jag får en son så ska han heta Mio, det är redan klappat och klart. Värre är det om jag får en tös till, då vet jag inte alls vad hon ska heta..



Visst är det så sjukt att de snart fyller år!? Saga fyller år om två dagar ooch jag kna knappt fatta det..



Krams <3

2010-10-06 @ 11:35:42
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0