Helg :)

Hej,hej!
Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet :D
Min syster åkte precis hem så jag har iaf sluppit sitta själv hela kvällen ;) Jag har tänd massor av ljus här hemma eftersom vi ska kolla på någon film. Jocke jobbar bara kvällar nu och då är han alltid ledig på Fredagar, så vi tar helg nu :D
Imorgon ska vi börja packa ner våra saker eftersom att vi flyttar om 2 veckor ungefär :)
Ska bli skönt att flytta, nu får vi balkongen i köket... Vi har balkongen i Mollys rum nu vilket är helt värdelöst! Dom som kom på det där rummet måste verkligen ha någe allvarligt fel i huvudet... Man kan liksom inte möblera det alls, det är knappt så vi får plats med hennes spjälsäng!

Nu börjar jag verkligen bli sugen på att julpynta... Har sätt flera stycken som har tagit fram julslingor och sånt där :) Mitt adventspynt åker upp när vi flyttar in i nästa lägenhet :D Tror inte att Jocke kommer tycka att det är någon bra idé, men han får faktiskt leva med det ;) Han visste hur jag var innan han flyttade ihop med mig :P
Men,men nu ska jag stänga ner här... Jag ska försöka bestämma mig för vilken film vi ska kolla på innan Jocke kommer hem :)













Ta hand om er
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Vad mysigt att flytta, det vill jag med göra, höhöhö! Haha :D

2010-10-15 @ 11:18:31
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0