Seg!

Hej,hej
Jag känner mig verkligen allmänt seg idag... Så jag måste snart hoppa ner i sängen om jag ska orka upp imorgon.
Imorgon så ska jag och Jocke åka och köpa Mollys födelsedagspresenter :) Jag har köpt ett par skor åt henne idag, världens sötaste skor :) Likadana som mig fast hon fick svarta :)
Det är bara 3 dagar kvar tills våran lilla skrutt blir 1 år :P

Idag så har jag vart ute hos mamma en sväng... Jag blev inte kvar sådär jätte länge eftersom jag är så trött!
När jag åkte hem så svängde jag förbi svärmonster en sväng, satt där och pratade sen så åkte jag vidare hemåt :)
Nu sitter jag här och lyssnar på extremt dålig musik... Jag fick inte bestämma musik för Jocke har Emil, Max och Marcus här. Dom sitter och spelar lite poker så dom ville ha sin musik på :P

Ne nu ska jag stänga ner här... Ska läsa ett kapitel i boken innan jag somnar också :)
Ett stort grattis till Saga som fyller 1 år idag :D <3




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0