Tuna Park

Hej,hej!
Imorse när vi vaknade så åkte vi iväg och handlade lite, vi kunde ju inte direkt storhandla eftersom vi flyttar om ungefär 1 vecka, onödigt att flytta över en massa mat :P
Efter att jag hade gett Molly mat så fick hon sova lite sen så åkte vi och tog upp mormor för att åka till Tuna Park :)
Eller vi gjorde ett stopp på stan innan för jag var tvungen att gå till skattverket.
Vi gick runt ganska länge på tuna... Mormor köpte en födelsedagspresent till morfar och jag försökte leta efter en skiva som jag hade tänkt köpa till honom, men den hittade jag inte :/
Jag hittade även en jacka idag, jag ska ner imorgon med Jocke och se vad han tycker :) Får hoppas på att den finns kvar, för man fick tydligen inte lägga undan jackor, och det tycker jag var extremt irriterande!
Jag hittar ALDRIG någon jacka som jag tycker om, och nu när jag väl hittade en så hade jag inga pengar med mig :(!

När jag hade skjutsat hem mormor så åkte Molly och jag en sväng till Jocke och hälsade på :) Vi blev inte kvar där länge eftersom vi var där när han hade lunch, :P
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22:00 så han kommer hem någon gång, saknar min älskling väldigt mycket idag <3
Är det någon som har förslag på någon bra film? Vi brukar alltid titta på film när han kommer hem, men idag kan jag inte komma på någon bra film... Hjälp? :)


Ne nu ska jag pratade lite med Nathalie och kolla om min lilla MÄMÄ  är inne på msn, sen så blir det house :D <3
En liten bild på mina bebisar Ahlizee och Chillie <3




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0