Familjedag <3

Hej,heji
Idag så är Jocke ledig vilket han kommer vara varje Fredag nu eftersom han har börjat jobba kvällar :P Vi har redan hunnit vart nere på stan en liten stund... Vi har letat efter en liten mössa till Molly men det finns inte mycket att välja på måste jag säga! Vi hittade inget så vi ringde Mollys farmor och frågade om vi skulle komma och käka lunch hos henne på jobbet, så vi satt där ett litet tag sen så åkte vi hem. Jag la Molly direkt när vi kom hem och Jocke åkte iväg för att tvätta bilen:) Nu har jag precis pluggat klart för dagen, så jag sitter och väntar på att Jocke ska komma tillbaka och Molly ska vakna, för då ska vi åka till Tuna Park och hälsa på syster min som jobbar, ska även kolla om vi hittar någon liten mössa där :)

Ikväll så ska lilla Molly sova hemma hos sin farmor, för jag och Jocke ska åka ut till Hällberga en sväng :) Ska försöka hitta någon som kan skjutsa oss tillbaka till Grundby ikväll/natt.
Jag ska skjutsa Jesper till citytrafikskola imorgon bitti kl 08:00 med moppen, för han ska övningsköra med den :) Kommer kännas konstigt att köra moppe, det var verkligen jätte länge sen jag gjorde det :P
Men,men det ska nog gå bra :)

Ne, nu ska jag gå och hoppa in i duschen en snabbis :)
Bild på våran vackra dotter Molly när hon var ungefär 1 vecka gammal :) <3







Puss och kram på er
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Svar:

Japp, han heter Louie. ;D



Polly-Mollys nya favorit! :D

2010-09-03 @ 18:30:53
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

aw vad söt :)

2010-09-05 @ 21:06:38
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0