Frisk!

Hej,hej
Nu har jag äntligen blivit av med min förkylning :D
Just nu sitter jag här och kollar på vilka julkort vi ska beställa, jag längtar så mycket till jul!
Idag ska jag och Molly gå en sväng till mormor och morfar, sen så ska mormor hänga med oss till lekparken :)
Min snälla svärmor skickade ett sms till mig imorse och sa att det ligger kläder till Molly nere på soffan... Hon hade fått en jacka, ett par vantar, en mössa, en body och ett par byxor :D
Jag blev så glad! <3
Svärmonster fyller år idag :) Så Grattis på födelsedagen :D <3
Får se om vi ska ut dit idag och fira henne, jag och Molly ska iaf ta en sväng ner på stan och köpa en present!

Molly's 1-års present gick det inte speciellt bra med... Fåtöljen som vi skulle köpa åt henne var slut och det skulle tydligen ta över 1 månad för dom att få in den (IRRITERANDE!) så det blev ingen fåtölj :/
Någon som har lite förslag på vad vi ska ge henne?
Det är ju inte så roligt att bara köpa kläder!
Men,men nu ska jag umgås lite med min söta älskling innan han åker till jobbet :)
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Det är svårt med presenter till de små, men till Saga har jag köpt en docka i naturlig storlek(hon är galen i dockor), en "learning cow" som pratar om färger, siffor och annat sånt och en sån där låda med klossar till, du vet där de ska stoppa klossarna i rätt hål? Det är ju lite tips på vad man kan köpa, annars är ju alla ljudleksaker väldigt uppskattat av dem :P

Hur mycket har du tänkt att köpa till Molly?

Jag har supersvårt att bestämma hur pass mycket Saga ska få..

Svar: Ja, idag var Saga helt feberfri och sig själv igen! Superskönt, verkligen :)

2010-09-29 @ 10:47:32
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Nettan

Vad tror du om en gunghäst men de är rätt så dyra, jag köpte en till Linn när hon var liten. // Nettan

2010-09-29 @ 14:06:47
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Nettan: Ja, det har jag faktiskt tänkt på... Har hittat en fin rosa gunghäst på barnenshus, ska kolla med Jocke och se vad han säger, men tack för tipset :D <3

2010-09-29 @ 15:38:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

ja, en låda med klossar är riktigt bra! Jag har märkt att Saga börjat försöka stoppa ner småsaker på olika ställen, så jag tror verkligen att hon kommer att gilla sin låda :)

Sedan funderar jag lite på en sacosäck till henne, som hon kan mysa i. Ska ta och kolla om det finns någonstans till en lagom peng :)

2010-09-30 @ 12:16:04
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0