Söndag!

Hej,hej
Igår så var vi ute i Grundby på kräftskiva, det blev tyvärr ingen längre stund som vi var där... Jocke mådde dåligt efter Fredagen  :/ Vi var där i ungefär en timme, men det var trevligt så länge vi var där iaf :)
När vi nästan var framme hos mamma så ringer bror min och frågar om jag och Jocke kunde komma och hämta honom i stan... Så det var bara att vända för att åka in igen!
Vi skjutsade han till Fredrik sen så åkte vi hem till mamma :)
Det blev inte sådär jätte sent igår, vilket var väldigt skönt.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 14:00 för då ska vi åka och fira Mollys kusin Nellie som fyller 3 :)
Ne, nu ska jag gå och läsa lite teori :D
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vad roligt att ni börjat att planera för när nästa ska komma, vad spännande! Jag är också sådär bebis sjuk, vill ha fler barn gärna nu!



Stora kramar!

2010-09-05 @ 12:55:23
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0