Trött :/

Hej,hej!
Lilla Molly vaknade till och från hela natten... Så det blev inte mycket sovande för mig och Molly.
Hon var verkligen helt slut imorse, så vi åkte en sväng ut till hennes mormor, vilket hon blev väldigt glad över :) Vi käkade lunch där ute sen så la jag henne där ute också för hon sover väldigt bra hemma hos mamma :) Efter lite mer än 3 timmars sömn så var hon återställd efter natten :) Så nu är hon lika pigg och glad som hon brukar vara :D
Ska snart hoppa i säng jag också så jag får bli återställd efter natten!
Vi är inte vana att hon vaknar sådär mitt i natten, hon har liksom aldrig gjort det förut så jag är skit trött!

Molly sover ju i eget rum, men jag vaknar av minsta lilla ljud hon gör ifrån sig... Några fler som gör det?
Jag har ALDRIG varit lättväckt... Men sen vi fick Molly så vaknar jag av minsta lilla ljud :P
Men,men nu ska jag hoppa i sängen! Ska upp innan Jocke åker iväg till jobbet så jag hinner ut och jogga lite :)
Sen blir det nog en promenad ner till stan :)
Mina älsklingar <3<3
Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vad tufft att hon hade en sån natt, Saga har sådana perioder ibland. Mne hon är lika pigg på dagarna ändå, min knasunge!

Sover Molly hela nätter annars?

Svar: Ja, du! Vad säger hon egentligen, haha! Hon snackar för fullt, mrn jag fattar inte sp mycket. Det jag förstår är ju de vanliga orden + att hon säger åt ena hunden att gå och lägga sig. Gå lägg dig, säger hon till honom, hihi! Sedan frågar hon vad allt är :)



Vad säger Molly då? Har det kommit några nya ord?

2010-09-24 @ 10:45:27
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vilken tur ni har då som har en sovande unge! Saga har inte sovit en hel natt sedan hon föddes, och gör det inte än heller :P

Det är så roligt när det börjar hända saker!

2010-09-24 @ 12:17:50
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0