Big Brother

Hej,hej!



Nu sitter jag och väntar på att min underbara älskling ska komma hem från jobbet, han lär ju komma hem vilken sekund som helst :)
Får se om vi orkar med en film innan vi ska sova eller hur det blir :)

Kollade lite på Facebook nyss och såg att dom flesta skriver att dom tittar på Big Brother och att det är så j*vla bra!
Är det bara jag på den här jorden som tycker att det är ett helt värdelöst program? Det är inte ens värt att slösa tid på sånt skit!
Jag har sätt ett program och det är nog det tråkigaste jag gjort i mitt liv.
Så nu vet ni det :)

Jag har inte så mycket mer att skriva om idag... Så jag återkommer imorgon :)
Sov gott




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Hihi :D Ja, men tänk om jag en dag blir det och så är det en pojke, vad ska han då heta? Finns inga namn :( haha!



Det gör inte jag för jag har en mys-gosane Maya i knät nu :D

2011-04-13 @ 17:00:58
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Hoppas att du får en trevlig onsdags kväll :) KRAM

2011-04-13 @ 18:51:39
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0