Bio

Hej,hej!



Nu sitter jag och funderar på om jag ska boka biljetter till pirates of the caribbean... Men frågan är om jag ska boka till heron city eller vänta tills dom släpps i Eskilstuna.
Ska prata med Mimmie sen när hon har slutat jobba och se vad hon tycker och tänker om det hela :)




Nu tänkte jag kolla klart på desperate housewives innan jag ska åka iväg och handla lite :)
Skriver ikväll som vanligt!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Thilda

Svar på din kommentar: Jo klart att barn märker vad som händer runt om kring en, men hon har väl aldrig skrivit ut att dom bråkar när hon är med? Det finns gränser tycker jag! Men alla har vi våra egna åsikter ellerhur? :)

Jag hade ALDRIG velat så med min pojkvän när vi har ett barn tillsammans, då är man trots allt "Vuxen" även om man inte är 18 än.. Men att sitta å säga att det är synd om barnet tycker jag är överdrivet, sålänge man inte vet om dom står och skriker på varandra brevid barnet så tycker jag man kan hålla tyst. För det är riktigt kränkande å höra hur dålig man är som morsa och hur synd det är om ens barn!

2011-04-27 @ 15:03:26
URL: http://nellielagerqvist.blogg.se/
Postat av: Thilda

Svar på din kommentar: Jo klart att barn märker vad som händer runt om kring en, men hon har väl aldrig skrivit ut att dom bråkar när hon är med? Det finns gränser tycker jag! Men alla har vi våra egna åsikter ellerhur? :)

Jag hade ALDRIG velat så med min pojkvän när vi har ett barn tillsammans, då är man trots allt "Vuxen" även om man inte är 18 än.. Men att sitta å säga att det är synd om barnet tycker jag är överdrivet, sålänge man inte vet om dom står och skriker på varandra brevid barnet så tycker jag man kan hålla tyst. För det är riktigt kränkande å höra hur dålig man är som morsa och hur synd det är om ens barn!

2011-04-27 @ 15:03:32
URL: http://nellielagerqvist.blogg.se/
Postat av: Thilda

Ja, hon kanske ljuger, men det gör henne inte till en dålig mamma ellerhur? Jag tycker bara att det är så synd att folk inte har något bättre för sig än att klandra andra.. Man kan ju ha sina åsikter, men man behöver inte alltid säga dom. Tycker jag!

Din dotter var väldigt fin iallafall haha :))

2011-04-27 @ 17:09:51
URL: http://nellielagerqvist.blogg.se/
Postat av: Thilda

sv; Jo jag har också börjar för tidigt med Puréer, hon fick sin första purée typ 1 vecka efter hon blev 3 månader, men vad ska man göra ? Å hon har inte fått ont i magen av det heller så då har jag fortsatt.

tycker det är fel att trycka ner henne helt, men slut pratat om det xD Ja, tiden går väldigt snabbt, hur gammal e Molly ? :)

2011-04-27 @ 17:20:46
URL: http://nellielagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0