Blöjor

Hej,hej!


Jag tror min magsjuka har gett sig. Jag har ätit nu och det har fått vara kvar hittills :D
Tyvärr så har Jocke börjat bli sjuk :/ Inte magsjuka men han har feber... Hoppas han blir bra tills imorgon!

Har precis läst på Kevins blogg, dom flesta vet nog vem han är(Micahs pojkvän/pappa till deras dotter).
Hur som helst så skrev han ett inlägg 17:15 där det stod att dom skulle åka hem till Micah så dom kunde byta blöja på Kelly för att sista blöjan gick åt imorse! Jag tycker det är helt j*vla sjukt hur man kan strunta i att byta blöja på hela dagen! Nu har dom två gått långt över gränsen enligt mig. Jag förstår fortfarande inte var deras föräldrar är någonstan. Ett barn ska inte behöva stå ut med sånt!

Nej, jag blir bara mer och mer arg när jag läser hur dom behandlar sin dotter. Sen är det många som säger att man inte kan dömma dom eftersom vi inte känner dom... Nej det kanske vi inte kan men bara det dom skriver i bloggen är hemskt. Då vill jag nog inte veta hur det är i verkligheten!


Jag hoppas verkligen att socialen eller deras föräldrar gör någonting, och det är FORT!


Nu ska jag gå och lägga mig i soffan hos älsklingen så vi kan kolla på en film innan vi ska sova :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linnsan

Nej, men stackars barn... Hoppas verkligen att något sker fort nu alltså, barnet ska ju inte behöva lida för att föräldrarna inte bryr sig!!!!

2011-04-11 @ 15:00:55
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0