Dagens :)

Hej,hej!





Ja, idag så har jag vart nere på stan med syster min. Vi började med att käka lunch och sen gick vi hem till henne för att ta ut lille Walther en sväng :)
Efter det gick vi vidare ner till stan för att hoppa in på h&m. Jag skulle egentligen köpa kläder till mig själv, men det slutade som vanligt med att jag köpte kläder till Molly :P
När vi hade fixat klart allt på h&m så gick vi vidare till ett kafé som jag inte kommer ihåg vad det heter!
Jag åt iaf en väldigt god äppelpaj :) Jag blev nästan lite förvånad över mig själv eftersom jag alltid brukar ta kladdkaka.
När vi hade fikat klart så kom Jocke och Molly med bilen och plockade upp mig!



Molly prövade sina nya kläder när vi kom hem och dom passade jätte bra :D


Efter det så har jag bara busat med min underbara dotter tills hon gick och la sig <3

Linn(min kusin) ringde för ett tag sen för och kolla om jag var ute hos mamma men det var jag ju inte... Men det slutade med att vi prata  i ungefär 40 minuter :) Det behövde jag verkligen så det var väldigt skönt att få prata av mig med henne :D Tack linn! <3


Har även pratat lite med Nathalie och det var också skönt att få prata av sig om det vi brukar prata om :)



Nej, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och göra mig iordning för sänge... Jocke har inte kommit hem än, han är och åker inlines så vi får se om han hinner hem innan jag lägger mig!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Ilda

Tack tjejen :)

Men jag blir så arg! Sååå arg! Jag fattar inte att ingen tar tag i detta och "räddar" stackars lilla Kelly från dom där människorna. Att Hennes mamma inte gör nått, eller hans föräldrar eller någon? Anledningen till att jag gå in på hennes blogg är för att någon dag kanske hon skriver att soc har hämtat Kelly. Jag önskar ingen mamma att få sitt barn taget ifrån sig för jag har en egen och det hade varit min värsta mardröm. Men jag tror helt seriöst att Kelly hade haft det bättre hos en fosterfamilj som är mer vuxna och har mer vett i skallen är dom två!



Åh jag blir så sur!!

2011-04-08 @ 22:48:14
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Åh jag älskar H&Ms kläder. Har själv klickat hem en massa via nätet. Har inte hunnit shoppa i centrum på jätte länge, då är det bekvämt att sitta framför datorn på kvällarna och beställa ;). Fast lite farligt är de ju också, för då råkar man nästan alltid klicka hem liiite för mycket (a).. hihi.



Kram Mia

2011-04-09 @ 17:31:03
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll! :)

2011-04-09 @ 21:09:17
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: evelina fahlström

Svar: Okej tack :D Då ska jag nog testa det någon gång :D <3

2011-04-09 @ 22:28:19
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0