Fina vädret

Hej,hej!




Idag så har vi vart ute hos mamma och busat hela dagen :) Molly tycker det är så roligt att springa omkring ute i gräset!

Vi har faktiskt inte gjort något speciellt, bara vart ute i det fina vädret :)


Vi blev kvar ute hos mamma idag för vi ska lämna tillbaka hennes bil idag. Så jag passade på att ta mig en kvälls promenad också, så jag har varit riktigt duktig idag :D


Ikväll blir det Criminal Minds med syster yster, mitt favorit program såklart :D

Idag har jag inte sådär jätte mycket att skriva om faktiskt... Jag och min lilla familj tar iaf helg idag när Jocke kommer hem från jobbet :)

Vi får se om jag hoppar in och skriver ett till inlägg efter Criminal Minds annars så skriver jag imorgon :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Nu har du massor, massor, massor att läsa! ;)

2011-04-30 @ 00:02:24
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: Maj

Låter ju mysigt, hoppas ni få ren trevlig familjekväll! :D

min hund är typ som mitt barn, åh hon är så sööt! HEHE! :d Ha en fin valborg.

2011-04-30 @ 05:32:17
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0