Förlåt!

Hej,hej!




Tyvärr blev det ingen inlägg igår :( Mimmie var ju här och tittade på Criminal Minds och efter det var jag så trött att jag inte orkade sätta mig vid datorn och skriva allt jag gjorde igår :/
Hur som helst så var Jag och Molly nere på stan och träffade Samantha och Ebba :) Det var jätte trevligt, synd bara att Molly inte var på sitt bästa humör... Hon skrek ganska mycket när hon inte fick som hon ville. Så vi gick omkring runt stan ist :)
Fick prata lite iaf och det tycker jag var mycket trevligt :D
Vi får ta och träffas en annan dag när Molly är lite gladare :)




Efter stan så åkte jag och Molly hem för att vänta in Mimmie som skulle komma och käka här. Det blev kycklingpaj som vanligt, haha!
Efter maten så spelade vi lite kort och sen blev det lite träningsövningar innan Criminal Minds började :)
Det var två st CM som gick kommer inte ihåg vad det efter heter... Men som sagt så blev det väldigt sent. Jag pratade med Mimmie i telefon tills hon kom hem sen så hoppade jag i sängen :)

När jag vaknade till klockan 05:15 imorse så märkte jag att jag inte hade någon Joakim bredvid mig... Så jag gick ut för och kolla vart han var. Då hade han somnat i soffan när han kollade tv igår kväll :P
Men jag väckte honom så han fick gå in och sova i sängen ist :)




Nu sitter Molly och kollar lite tv och Jocke är iväg för att fixa ihop någon maskin... När han kommer tillbaka så ska jag dra mig ner mot stan för att käka lunch med syster yster :)
Skriver ikväll om hur dagen har varit :D
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Kan du inte lägga ut receptet på kycklingpajen? :)

2011-04-08 @ 18:16:35
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0