Heldag på landet :)

Hej,hej!




Idag så har jag och Molly vart ute hos mamma på landet. Vi tog en promenad ner till mormor och morfar genom skogen, vilket blev en ganska lång promenad för Molly. Men det gick riktigt bra :) Hon lekte lite påvägen så, hihi!

Nere hos mormor och morfar roade hon sig med att hänga med morfar när han eldade och så har hon även krattat :P
Allt har hon gjort på sitt eget lilla vis :)
När vi gick hem så satt hon mest på mina axlar för hon var ganska trött efter allt bus. När vi väl hade kommit hem till mamma igen så hade hon vilat upp sig på mina axlar... Så då fick hon för sig att vi skulle leka med bollen :)
Så jag fick ställa upp på en fotbollsmatch :P  Hon tyckte verkligen det var jätte roligt att spela fotboll så det lär vi ju göra fler gången :)

Efter det så fick vi skjuts hem av mormor och morfar... När vi kom hem så var Molly helt slut efter dagen, så det blev lite mys i soffan medans vi tittade på händige manny :)
Men nu sover min lilla älskling :) <3


Vi hittade även lite prickar i nacken på Molly när vi var ute hos mamma... Sen när vi kom hem så såg jag att det hade kommit några prickar på benet också. Vi får se om det är vattkopor den här gången.
Det går på Mollys dagis så det är ju inte omöjligt!
Jag hoppas på att hon får det fast än jag inte vill att hon ska bli sjuk igen :/
Men det är ju lika bra att det är gjort, och det är ju bättre att hon får det nu än när hon blir äldre...
Vi får se hur det ser ut imorgon bitti när hon vaknar. Ser det ut som vattkoppor så får hon vara hemma från dagis helt enkelt!




Nej, nu måste jag gå och ta undan disken innan jag blir för trött för det :P
Tänkte lägga in lite bilder på datorn ikväll eller imorgon, för jag tycker det har vart lite dåligt med bilder nu på ett tag!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linnsan

Svar: ja, det får du göra! :) <3

2011-04-12 @ 10:24:34
URL: http://linnhademalm.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Man kan ju alltid hoppas på att hon har fått vattkoppor iaf!! Kul, att hon tyckte om att spela fotboll :)

2011-04-12 @ 10:26:28
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0