Kväll :)

Hej,hej!




Jag har faktiskt inte sådär jätte mycket att skriva om idag!
Det har inte hänt så mycket. Molly och jag har bara haft en lugn dag :)



Imorgon direkt på morgonen så ska jag och syster till en studievägledare igen. Fast på ett annat ställe!
Hoppas att jag får ut mer av det samtalet än vad jag fick på förra :)

Just nu sitter jag och väntar på att Jocke ska komma hem från jobbet, vi ska nog titta på Navy innan vi lägger oss, för jag orkar inte med en hel film ikväll :P



Som sagt jag har inte alls mycket att skriva idag så jag tänker inte sitta och bara skriva för skrivandes skull för det är bara tråkigt att läsa :)

Jag återkommer imorgon ist, då har jag lite mer att skriva om!
Nu ska jag tvätta bort sminket och vattna blommorna lite snabbt :)



Min söta Chillie <3

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linnsan

Svar: Haha, ja du Elin! Det är nog bara önsketänkande :) <3

2011-04-14 @ 13:52:02
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0