Lista

Hej,hej!


Snodde den här av min söta MÄMÄ :)




1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Mamma säger att jag var något där imellan :)

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Sol :) Jag ÄLSKAR sol <3
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Jadu... Vi har ju våran lilla Molly och så hoppas jag på att vi har en till skrutt :) 

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Ganska ofta nu för tiden :P

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Jadu... Jag har ingen aning!

6. Hur är du klädd just nu?
Leggins och ett linne.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Jag älskade att fiska :) 

8. Har du åkt ambulans?
Japp. När jag var typ 2 år

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Det har jag ingen aning om!

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Jag kommer inte på något just nu... 

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Nope :)

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Haha, jag kommer inte på något speciellt :P

13. Vad är det mest konstia du har fått som present?
Jag kan visst inte svara på något... Men jag kommer inte på något.

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Nja, för det mesta så slänger jag på luren när jag hör att det är en försäljare :P

15. Vilken film såg du senast på bio?
Min låtsas fru :)

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Nej.

17. När känner du dig som snyggast?
Jadu, det beror helt och hållet på humör och sådär...

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Barnbidraget men det går ju till Molly :P

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Sällan jag gör sånt :p

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Elvis presley - Burning love :) <3
Den här listan var ju inte det lättaste idag, kändes som att jag inte kunde svara på ett skit :P
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Haha ja men du var ju inte här, du får väl se till att komma hit då, annars får jag ju typ aldrig baka? :O hihi



Haha ja jag ser att du stal listan ;) SHOOLA <3<3

2011-04-28 @ 09:36:10
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Haha inte så lätt alla gången :D

2011-04-28 @ 09:38:27
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0