Min kommentar: USCH!

Hej,hej!



Sådär nu har jag tittat på alla mina program :)
Har faktiskt aldrig tittat på semesterduellen... Men mamma ringde mig och sa åt mig att kolla på 3:an.
Hon Vanita eller vad hon heter var ju med, och hon måste ju vara världens mest trögaste person som finns!
Alltså jag skämdes när jag tittade på programet... Får man verkligen vara så barnslig och blåst som hon är?!
Jag skulle skämmas om det var mitt barn, hur lyckas man ens bli så... Ja, jag förstår verkligen inte.
Jag drar till med min vanliga kommentar och säger: USCH!

Ne, nu måste jag gå och diska undan min tallrik sen så ska jag borsta mina tänder... Sen ska jag sova så gott på min underbara kudde för jag är HELT slut efter dagen :)
Skriver såklart med imorgon!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Ung Mamma Emma

anmäl dig gärna till dagens blogg! :D



http://emmarolandsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

2011-04-14 @ 22:36:31
URL: http://emmarolandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0