morgon :)

Hej,hej!



God morgon på er alla :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag och min lilla familj ska ta och hitta på, vi får se vad det blir utav dagen helt enkelt :)
Sitter och dricker lite blåbärs soppa till frukost, det är så j*vla gott :D




Jag måste säga att jag känner av i axlarna och i armarna efter krattningen igår. Men det är ju bra det!
Tänkte att jag och Molly ska ta oss en promenad i det fina vädret sen när hon har vaknat till ordentligt, för just nu är hon inte pigg på att göra någonting min lilla sömntuta :P

Jag har sagt att jag ska ladda upp nya bilder, men min sladd är trasig så jag måste fixa en ny... Ni får stå ut med mina gamla bilder sålänge!
Men, men nu ska jag gå och fixa mig lite :)
Jag återkommer senare
:)









Snart kommer alla mina underbara
skor fram
:)
Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0