mörkrädd

Hej,hej!



Nu har jag bytt dator så nu sitter jag i sängen igen och skriver :)
Jag försöker hitta något bra att lyssna på men det går inge vidare... Så om ni har något förslag på vad jag kan lyssna på så är det bara att kommentera :)




Ikväll hade jag tänkt att försöka hålla mig vaken så jag kan kolla Navy med Jocke när han kommer hem... Han tycker det är tråkigt att jag aldrig orkar kolla på det längre. Men jag är så trött på kvällarna nu för tiden :/
Har så mycket att göra på dagarna och på kvällen lägger jag min sista ork på att plocka undan och diska... Så jag brukar somna runt 22:00... Navy börjar 23:00 så det är ganska sent!
Jag får helt enkelt hålla tummarna på att jag orkar idag :D



Jag sitter och funderar över hur jag ska bli av med min mörker rädsla... Men jag kommer inte på någon vettig lösning på det!
Jag är verkligen extremt mörkrädd... Och det är jätte jobbigt om jag ska vara ärlig. Dom flesta säger att jag bara ska ta mig i kragen och typ gå genom skogen ensam när det är mörkt eller något sånt liknande. Men det kan jag säga direkt att det inte kommer funka, jag behöver nog ta det steg för steg. Bara det att jag inte vet vart jag ska börja :/ Jag kan ju inte gå runt och vara mörk rädd hela mitt liv...  Då kommer ju lilla Molly också bli mörk rädd. HJÄLP?!
Ni får jätte gärna komma med tips på hur jag ska få bort det, jag är villig att testa nästan allt!

Idag så har Molly och jag vart ute på landet igen... Vi är där ute väldigt mycket nu, men det är mysigt att vara där när det är fint väder :)
Plus att Molly älskar att springa omkring och leka där. Fotboll är hennes stora favorit :D Sen är det även mycket roligt att springa omkring i skogen!
Idag åkte vi ner en sväng till min mormor och morfar... När vi kom dit så krattade dom lite så Molly passade på att åka med i skottkärran när morfar slängde löv :P
När mamma hade kommit hem från jobbet så åkte vi över dit ist. Jag hade lovat att klippa klorna på alla hundar idag så det fick jag göra medans mamma sprang runt med min galning till dotter ;)
Vi kom hem strax efter 17:00 så du satte vi oss i soffan och kollade lite på playhouse disney, jag lyckades hålla Molly vaken till 18:05 :)
Jag lovade att hon ska få bada imorgon med sina bollar, så imorgonkväll kommer jag spendera min tid inne i badrummet och torka upp allt vatten efter henne, haha!
Här kommer en bild på våran fina tjej
Hon har lånat sin morbrors tröja!

Nej nu avslutar jag här :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Svar: Sådär, då var det fixat! :P

2011-04-19 @ 23:46:25
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Herregud vilken tröja!

2011-04-23 @ 08:30:10
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0