Mys Söndag :)

Hej,hej!





Idag har jag hunnit med ganska mycket tycker jag... Eller mycket för att vara en Söndag :P
Imorse så åkte jag in till Mimmie för att hänga med henne ut till Barva på en Mary Kay klass, vi var kvar där till klockan 13:00 sen så åkte vi hemåt. Jag åkte ut till mamma för att hämta upp Jocke och Molly sen så åkte vi hem till oss :)
Nu har Molly och jag städat här hemma så det är jätte fint :D Sen så har vi busat lite :)
Nu sitter vi och väntar på att maten ska bli klar, för jag är vrålhungrig!

Ikväll så ska jag och min älskade Joakim gå på bio :) Mormor och morfar kommer upp hit och sitter hos Molly.
Vi ska kolla på Min låtsas fru. Jag tycker den verkar väldigt bra på trailern iaf :)
Men,men nu ska jag gå och kolla om maten är klar! Får se om jag orkar skriva ett inlägg när bion är slut annars så är jag tillbaka imorgon :D




Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Johanna

"Min låtsasfru" är JÄTTEBRA! Jag och Ari såg den på bio förra helgen och båda älskade den. Vi skrattade så vi grät eller iallafall jag, haha. Den är verkligen värd att se!

2011-04-03 @ 18:31:30
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 27!

Hoppas att filmen var bra, den verkar riktigt bra :)



2011-04-04 @ 00:54:51
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Terese , Gnälliga morsan

var filmen bra? Jag vill också se den, den verkar skitkul! Hoppas ni hade en skön egentid :)

2011-04-04 @ 10:33:08
URL: http://froststedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0