Påsk!

Hej,hej!




Det har varit väldigt dött här på min blogg över helgen... Men nu över påsken så har vi varit lite här och var så jag har inte direkt velat gå och sätta mig vid datorn när vi är med folk :)

Men nu så blir det vardag igen.

Jag försökte ligga och sola ett tag nyss, men jag är så trött efter helgen så jag kunde inte hålla mig vaken när jag solade, så jag gick och satte mig här ist. Jag gillar inte att somna i solen för då blir jag helt borta :P



Just nu så ligger Molly och sover och Jocke är iväg för att fixa något med sin motorcykel lite snabbt innan Anna-liisa slutar jobbet... Med andra ord så är jag u Grundby nu :)
Jag tror vi ska käka lite här innan vi drar oss hemåt :)


Det är så tråkigt att sitta hemma i lägenheten nu när det är så fint väder ute, så det blir lätt att vi hamnar ute hos mamma eller Anna-liisa :P


Igår så var vi ute hos mamma på påskmiddag, vi grillade och sådär :)
EFter maten så tog vi oss en kubb match, vilket slutade med att mitt lag förlorade väldigt stort, haha!
Men det var roligt iaf. Det är så skönt att man kan vara ute så sent på kvällarna och inte ens frysa :D Då trivs jag som bäst!



Nej, nu ska jag försöka hinna läsa igenom alla bloggar som jag följer innan Molly vaknar och alla kommer hem :)



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linnsan

Ja, men visst är det skönt ute nu! Jag har till och med börjat använda shorts och då är det verkligen varmt ute :)

2011-04-26 @ 11:47:16
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0