Promenad :)

Hej,hej!



Ikväll så har min lilla bus vart på jätte dåligt humör :/ Hon var extremt trött efter dagen och hon gjorde saker som hon inte fick hela tiden så hon var lite arg på mig... Jag tycker inte om att hon ska vara ledsen men jag kan ju inte låta henne göra som hon vill bara för att hon är trött :/
Jag fick lägga henne tidigt ikväll eftersom hon var så trött, så jag hoppas att hon är utvilad till imorgon :)

Idag så har Molly och jag vart en sväng hem till Mimmie, där vi blev bjudna på äppelpaj :)
Vi var där i typ 2 timmar och efter det så åkte vi till Jocke en sväng. Molly blev jätte glad när hon fick åka och säga hej till pappa, hon är verkligen pappas lilla tjej :P
Och jag älskar verkligen att få se mina älsklingar tillsammans, det är det bästa jag vet :) Jag är så lycklig över att jag har en sån underbar familj, en alldeles egen familj <3

Imorse var jag iaf ute på en rask promenad på 45 minuter :D Jag SKA ta mig ut imorgon igen och ta mig en morgonpromenad!! :)
Nu är det ju faktiskt riktigt skönt att vara ute och gå, så jag vill verkligen hålla mig till det här!
Jag har ju lite svårt att jogga eftersom jag har problem med mina j*vla knän, men en rask promenad klarar jag av :)
Mimmie ska försöka hjälpa mig att träna upp mina muskler i knäna så kan jag kanske jogga lite, jag håller tummarna! :)
Men, men nu ska jag avsluta här och läsa igenom alla bloggar :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ååh, jag vill också ha en egen liten familj (a) <3<3

2011-04-28 @ 09:35:14
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0