Solen!

Hej,hej!




Nu sitter jag ute i solen med datorn och klickar omkring. Det är väldigt skönt ute idag :)



Igår så var jag nere på stan med Mimmie, och jag köpte faktiskt mig en bikini. Det är helt otroligt att jag hittade en :P Men jag är riktigt nöjd med den!
Det hände inte så mycket mer igår, det var faktiskt en väldigt lugn dag!
Jocke och jag var iväg och skjutsade mamma och Linus. Sen efter det så lämnade vi saker till Emil hemma hos Eddie.
Vi stannade en tag hos Eddie och kollade på deras lägenhet, den var jätte fin :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Känns som att det kommer bli en lugn dag idag också, för vi är trötta alla tre :P
Jag återkommer ikväll med bloggandet, för nu ska jag busa med Molly :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Louise

Härligt :) nej ja kollar film :)

2011-04-22 @ 21:51:32
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0