Träning :/

Hej,hej!


Det blev inget desperat housewives, jag hade ingen lust att titta på det ikväll helt enkelt. Så nu sitter jag och väntar på att syster min ska hoppa in på msn så jag får visa henne lite saker som jag har hittat på youtube :)



Har iaf tagit itu med disken så det är fin fint i  köket igen :) Har även vart lite duktig och tagit hand om mina naglar!
Sitter och njuter lite av Sonata Arcticas underbara musik medans Mimmie är seg... Med andra ord har jag inte så mycket att göra!



Just ja, jag satt och tänkte på det här med träning... Jag blir så arg på mig själv. Jag kan ju inte skylla på någon annan än mig själv att det går åt helvete med träningen. Men jag kommer verkligen inte igång.
Det är inte det att jag inte har tid eller så, men jag TAR mig aldrig tiden att träna... Jag har ju all tid i världen när Molly är på dagis och jag har en crosstrainer står här hemma som jag kan använda hur mycket som helst när Molly har lagt sig för natten. Men inte gör jag det!
Kan någon banka lite vett i mig?!

Jag blir allvarligt talat galen på mig själv, och jag hatar mig själv för att jag inte klarar av att ta tag i saken själv!
Ja, nu fick ni veta lite saker som jag hatar hos mig själv :/
Jag skulle vilja ha tillbaka min mage
som den ser ut på
den här
bilden!




Nej, nu tänker jag inte skriva mer om hur deppig jag är över det här... Ska ringa syster min och skälla på henne, för hon är så seg :P
Jag skriver mer imorgon :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: elin

Haha ja känner igen det där med träningen, när det inte lockar alls... Men det är bara att släppa allt annat och BARA GÖRA DET! Det gjorde jag idag och gud så skönt det var när man väl kom igång... :) Lycka till!

2011-04-26 @ 23:31:13
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Josefine

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html



(Samma modell och storlek som Kenza precis köpte :)

2011-04-26 @ 23:46:55
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Maj

du kanske ska läsa min blogg då ju :D handlar om träning. sedan finns det träningsvideos upp och träningsprogram i arkivet :D =)

2011-04-27 @ 07:15:11
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: linn - foto & photoshop

Hur kan man Inte ha lust och se på housewives? :O bästa serien eeeveeer! :D

2011-04-27 @ 14:46:02
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående ung mamma till Saga & gravid i vecka 31!

Håller med dig, det är så svårt att bli motiverad. Jag hoppas att jag orkar efter att bebis nr 2 kikat ut!

All vikt jag gick upp med Saga ramlade av utav sig självt + 9 kg till, så ca 10 månader efter att hon föddes var jag mer slimmad än någonsin.. Nu har jag redan gått upp 11 kg sen innan jag blev gravid, och mer blir det säkert! Är övertygad om att all den vikten kommer att bli svårare att gå ner =/



Svar: Jo, jag har funderat på lite namn, men har inte bestämt mig ännu. Pojknamnen, mellannamnen är klara så nu klurar jag bara på vilket som blir förnamnet. Flicknamn har jag svårare med :P

2011-04-27 @ 19:00:35
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0