TV

Hej,hej!


Idag så har jag och Molly vart ute hos mamma och krattat :) Molly tyckte det var roligare att springa omkring och leka med sin vagn men hon krattade lite.
Efter att vi hade krattat klart så spelade vi lite fotboll eftersom lilla Molly är helt galen i det :P Jag blir så glad när jag ser hur roligt hon har det. Att få se hur hon verkligen lyser upp :D



Jag hatar verkligen fotboll och bollar över huvudtaget, men när jag spelade fotboll med lilla Molly är det hur roligt som helst :)
Jag är så lycklig när jag får busa med våran underbara dotter, det finns inget bättre <3



När vi kom hem så fick Molly hoppa ner i ett bad direkt efter allt bus i löven och så luktade på lite rök eftersom dom eldade :P
NÄr Molly hade badat klart så kollade vi lite på Musses klubbhus sen blev det sängen för hennes del :)




Jag har hunnit duscha och tvättat lite, så nu blir det bara att sega framför tv:n :)
Ska kolla klart på semesterduellen nu :P
Skriver ett inlägg efter mina program :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0