björnen sover

Hej,hej!



Jag passar på och skriver ett inlägg medans Molly dansar som en liten galning till sin musik :P

Jag kommer antagligen på spendera hela min dag med att sjunga björnen sover för Molly som det ser ut, haha!
Det är ju kul att någon tycker att jag sjunger bra ;) 
Men det är inte lätt att hänga med i alla låtarna när hon sjunger sånt som hon har lärt sig från dagis... Jag kan inte så många barnvisor, så nu lyssnar jag och Molly enbart på sånt för att jag måste lära mig om Molly ska vara nöjd :)



Vi ska även åka ut till landet en sväng för jag måste klippa klorna på hundarna, så vi blir hämtade av min mormor och morfar, sen så stannar vi där tills Jocke slutar :)


Får se sen när Jocke kommer hem om han orkar hänga med mig och Molly till Tuna en sväng för att köpa kläder till Mollybus :)
Känner att vi behöver uppdatera hennes höstgarderob =)

Nej, nu ska jag gå och ta fram kläder till Molly så hon kan ta på sig det och så ska jag försöka hitta något åt mig själv :P






Mammas ögonsten
<3
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Terese , Gnälliga morsan

Sötnos! Jasså, ni tittar också hus? Vart bor ni nu och var ska ni ta vägen :)?

2011-08-23 @ 20:54:25
URL: http://froststedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0