Mitt i veckan

Hej,hej!




Denna dag började med att Molly och jag försov oss lite... Hon ska ju vara på dagis klockan 09:00 och vi vaknade 08:30 så det blev lite stressigt måste jag säga. Jocke åkte hem och skjutsade Molly till dagis på hans frukost så hon kom bara några minuter försent :)


Jag gick ner till hemköp och köpte frukost sen så har jag kollat ett avsnitt på OTH. Med andra ord har jag bara tagit det lugnt :)



Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska ta och hitta på idag... Känner att jag är för trött för att hitta på något speciellt men för uttråkad för att bara sitta här och ta det lugnt. 

Det jag skrev om i Måndags blev betydligt mycket värre idag kan jag meddela iaf... Så jag är ännu mer arg/irriterad idag. Det är vekligen jätte roligt att börja dagen med att bli arg, det förstår liksom hela dagen :/

Längtar tills mina älsklingar kommer hem så jag får busa med min fina dotter och prata med min underbara sambo<3
Jag måste säga att det är väldigt skönt att ha sin egna familj :)



Jaha, vad ska man hitta på tills dom kommer hem då, jag orkar inte gå runt och bara vara irriterad men det är ju inte det lättaste!


Sen det där med att förlåta är ju inte heller lätt... Jag förtstår inte hur någon kan be mig förlåta allt och jag förstår verkligen inte hur någon kan be mig att släppa allt?! 
Snälla sätt er i samma situation och se sen hur lätt det är. Ne usch, denna människa är inte värd det, man får faktiskt stå för vad man har gjort så är det bara!

Det är verkligen komplicerat men ni kan inte skylla på mig!  
Vad skönt det skulle vara att få skriva ut allt som hänt, men jag känner att jag inte riktigt kan göra det. 


Jaja, förlåt för ett till inlägg som ni antagligen inte fattade någonting av :P



Puss och kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ännu mer snart fredag! :D

2011-08-24 @ 17:42:28
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Folk ska inte tro att de kan bete sig hur som helst och sen låtsas som ingenting. Och det här med att glömma och förlåta? Det är inte det lättaste när någon betett sig så illa.. Eventuellt kanske möjligen om det kom en ursäkt som verkligen var på allvar, men det lär ju inte hända. Stå på dig! Jag förstår om du är arg, det skulle jag också vara, men den personen är egentligen inte värd det. Lägg ingen energi på det, det förstör bara för dig själv. Fast ah, hur gör man om man inte kan förlåta en människa och ska försöka leva utan att lägga någon energi på den personen? Alltså att gå runt och vara arg stjäl massa energi från dig. Fast samtidigt går det ju inte att låtsas som ingenting. Jobbig sits. :/ Finns här gumman <3

2011-08-25 @ 15:37:32
URL: http://Iccywiw.blogg.ae
Postat av: Johanna

Folk ska inte tro att de kan bete sig hur som helst och sen låtsas som ingenting. Och det här med att glömma och förlåta? Det är inte det lättaste när någon betett sig så illa.. Eventuellt kanske möjligen om det kom en ursäkt som verkligen var på allvar, men det lär ju inte hända. Stå på dig! Jag förstår om du är arg, det skulle jag också vara, men den personen är egentligen inte värd det. Lägg ingen energi på det, det förstör bara för dig själv. Fast ah, hur gör man om man inte kan förlåta en människa och ska försöka leva utan att lägga någon energi på den personen? Alltså att gå runt och vara arg stjäl massa energi från dig. Fast samtidigt går det ju inte att låtsas som ingenting. Jobbig sits. :/ Finns här gumman <3

2011-08-25 @ 15:38:41
URL: http://Iccywiw.blogg.ae
Postat av: evelina fahlström

Svar: Hahah ja jag såg det! Kollade först inne på min blogg och sen direkt efter inne på din då såg jag det, lite kul ;)



Hihi! :D <3

2011-08-25 @ 17:13:02
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0