Söndags kväll

Hej,hej!


Var det bara jag som inte kunde sova inatt? Det var ju inget diskret åskoväder direkt :P

Vi sov ute hos mamma igår och så vaknade jag bara av att det blinkade lite fast hela tiden så jag var tvungen att väcka mamma och fråga vad fan det var som hände :P

Men när jag fått svar på det så somnade jag om ganska snabbt... Sen en timme senare vaknade jag av en j*vligt hög smäll och så sprakade  det till i hela huset, och så blinkade det fortfarande hela tiden!

Internet gick visst åt helvete, men resten tror jag klarade sig :)


Det var ganska häftigt att kolla på det men lite obehagligt också :P

Idag så har vi vart och kollat på ett hus som faktiskt såg riktigt bra ut :) Så vi ska åka och kolla på det en gång till så vi kan ta med någon som kan lite mer om hus och sådär!
Hoppas det går bra :)



Nu sitter jag bara och tar det lugnt här framför datorn... Jocke åkte iväg för en stund sedan, han ska fixa någon sak till sin motorcykel :)


Ne nu ska jag kolla igenom alla bloggar och se om det finns något att läsa :D
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Du får säga till när du vet mer då :) <3<3

2011-08-29 @ 16:48:42
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0