väntar

Hej,hej!



Nu sitter jag här och äter äpple medans jag väntar på att klocka ska bli två, för då ska jag hämta min underbara lilla tös från dagis :)

Mamma skjutsar oss, för jag har ingen lust att gå med Molly i vagnen utan regnskydd :P Jocke har bilen idag och jag vill inte gå ut till Arver för att hämta bilen heller. Jag äger inga regnkläder så då kommer jag bli väldigt blöt... Tror jag ska ta och köpa mig ett regnställ :)



Förlåt för att jag har vart väldigt dålig på att blogga... Men jag har inte mått så bra, har vart sjuk fram och tillbaka nu ett tag :(
Men det börjar vända nu :)




Nu ska jag ta och plocka upp här hemma lite innan mamma kommer och hämtar upp mig. 




En liten bild på min fina familj som jag älskar
<3

Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Härligt att höra att du börjar må bättre!



Kram

2011-08-10 @ 20:36:03
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0