Beck

Hej,hej!

Just nu sitter jag och älsklingen i soffan och Kollar på Beck :)

Jag hade tänkt hoppa in på bloggen idag för att skriva lite men dagen bara försvann. Jocke och jag har vart nere på stan och köpt julklappar till Molly:)
Efter stan så åkte vi ut till mamma för att hämta Molly, vi stannade där en liten stund innan vi åkte hem för att göra lite mat :)

Efter det så hade vi bara lite söndagsmys som vanligt innan Molly hoppade i säng:)
Hur som helst blev klockan för mycket för att sätta mig vid datorn :P

Aja, nu har ni fått höra lite om våran dag... Så nu ska jag sluta skriva här och kolla klart på Beck som börjar nu igen :)


Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Har ni köpt några roliga klappar? :D Jag är klar med alla mina ;)

2011-12-05 @ 15:54:49
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0