J*vla knä!

Hej,hej!



Igår blev det ingen uppdatering för jag spenderade kvällen uppe på akuten. Det blev lite strul igår när jag skulle hämta Molly på dagis...

Jag Stod och höll i Molly inne i hallen på dagis och pratade lite med henne och försökte få henne att bli lite glad för hon var lite upprörd :/
Helt plötsligt så hör jag bara världens knak från knät och så ramlar jag bara ihop ner på sidan och slog i magen. Molly ramla ner i glvet också :/ Men hon gjorde iaf inte illa sig, som tur är!

Jaglåg där jag låg och hade EXTREMT ont i knät plus att jag inte kunde röra det, var även orolig för lillskrutten eftersom jag hade ramlat och slagit i magen.... Det var en snäll mamma där som tog Molly och försökte trösta henne innan personalen kom och hämtade henne så han slapp se sin mamma ligga där och vara lite smått uprörd!
Personalen på dagis ville inte att jag skulle flytta på mig eftersom jag hade så j*vla ont i knät och hade ramlat på magen så dom ringde dit en ambulans och Jocke.

När jag var uppe på sjukhuset så kom min syster dit och höll mig sällskap, och det tackar jag verkligen för!!! 
Efter mycket klämande och sånt där så fick jag komma in till röntgen och det var inte det roligaste jag vart med om.

Dom kunde inte se några skelettskador iaf utan det har billdas vätska i knät, och så kan jag inte stödja på benet:/

När dom var klara med benet så åkte jag vidare där inne för att komma till en gynekolog som skulle kolla till lillskrutten, allt såg bra ut med bebisen så nu är jag lugn över det iaf :)

H*n hade växt till sig lite och h*n höll på och smaska lite med munnen. Jag fick med mig en bild på sötnosen :)


Hur som helst så hoppar jag omkring på kryckor här hemma och har ont i mitt j*vla knä som jag avskyr just nu... Det är inte smidigt att hoppa på kryckor när det är halt ute. så jag får nöja mig med att sitta så mycket som möjligt i soffan idag för det är inte skönt för knät när jag hoppar omkring.

Syster yster hämta Molly på dagis idag och ska ta hand om henne tills Jocke kommer hem från jobbet plus att hon skulle köpa en gran till mig och klä den idag :)
Så ännu ett stort tack till min syster som är snäll och ställer upp :D



Nej, nu ska jag lägga mig på ett lite bekvämare sätt och hoppas på att det blir bättre. 

Ha en bra dag :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella

Men usch vad läskigt! Din stackare!

Skönt att det gick bra med bebisen och hoppas att knäet blir bra snart!



Kramar på dig!

2011-12-21 @ 12:12:14
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0