letar!

Hej,hej


Nu har Jocke och jag letat efter den där j*vla sladden igen... Men vi hittar den inte, jag tror någon har ätit upp den :/

Ska se om mamma kan ta med sig en sladd imorgon om dom har någon hemma... för nu vill jag ha in bilderna på datorn!

Imorgon så kommer som sagt mamma in till oss, vi tänker bara grilla lite och sådär :) 
Ska bli skönt att bara vara hemma och inte göra något speciellt faktiskt!


Vad ska ni hitta på för roligt på nyår? :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Ja det kan det visst vara ;) Inte är det min i alla fall...



Ja men jag bara kollar tillbaka i min blogg/almenacka! Fiffigt och enkelt ;)

2012-01-03 @ 16:24:39
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0