Mysfredag <3

Hej,hej!



Nu är vi inflyttade i vårat fina hus :D Allt är inte uppackat men mycket har redan kommit iordning!

Jag älskar verkligen att bo här, det är så fint och vi trivs verkligen här! 
Jocke är iväg på julbord med jobbet och jag sitter här i soffan och myser tills min fina älskling kommer hem :)

Jag har redan hunnit med att tvätta såklart... Är det bara jag som ÄLSKAR att tvätta? Jag tycker verkligen att det är roligt, det här med att vara en "hemmafru" börjar visst bli ganska kul :P


Som ni märker så är jag på allmänt bra humör idag :)

Mollybusen verkar också trivas här hemma, det har inte vart några konstigheter från hennes sida iaf :)
Hon tycker det är så roligt för hon har ju faktiskt ett eget litet hus (sin lekstuga) så det springer hon runt och tjatar om :D 

Jag satt precis och pratade med mamma i telefon om allt... Och vi kom fram till att ingen av oss trodde för ungefär 3 år sen att jag och jocke skulle ha lilla Molly och en liten bebis påväg och bo i hus innan jag har fyllt 20 :P
Men mycket kan hända på kort tid, och jag älskar allt :D


Det här blev visst ett allmänt rörigt inlägg känner jag, men jag är glad idag och på allmänt bra humör :)

Men nu ska jag återgå till att mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt.. Försöker hoppa in och skriva mer imorgon. Jag ska även slänga in bilder på huset men det får vänta tills vi har fått bort alla kartonger iaf :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Mims

Hoppas verkligen ni har det bra i huset, jag vill komma över och titta hur ni har det och hjälpa till med julpynt! :) Satan att jag ska behöva jobba hela helgen. :(



Svar: Du, det är helt okej. Du har ju haft ganska fullt upp, så det gör absolut ingenting alls. Du får gärna komma hit och titta närmare på det, jag ska fundera på att göra ett större. :P

2011-12-17 @ 07:30:29
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi livet kan ta oanade vändningar :) Och du är inte knäpp, jag älskar också att tvätta :D Skulle mer än gärna vara riktig hemmafru men ja, sånt funkar inte riktigt ekonomiskt för oss :P



Svar: Jo, vissa människor är ju bra lustiga! Förstår mig inte riktigt på dom :S

Har du också cerazette? Börjar med dom på måndag tänkte jag :P Hur vill ni ha sen? Fler barn eller räcker det efter den andra? :) Visserligen kan man ändra sig men hur känns det nu? :)

2011-12-17 @ 12:48:39
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, ni har ju typ nått alla milstolpar i livet snart. :P Fylla 18, skaffa körkort, flytta hemifrån och till hus dessutom, förlova sig, skaffa barn och det andra på väg... det är väl bara giftermålet kvar :P Inte illa pinkat för en som inte fyllt 20 än. :D

2011-12-18 @ 21:26:38
URL: http://iccywiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0