Äntligen :)

Hej,hej!
Idag så har det äntligen blivit möblerat här hemma :D Jag blev nöjd, men vi får se vad Jocke säger när han kommer hem :)
Mimmie och mamma var här och hjälpte mig och det var tur det, för annars hade det nog blivit helt åt helvete :P
Nu vill jag bara slänga ut tvhyllan för den har vi inte någon användning för längre!

Nu är jag sådär extremt sugen på att baka något... men har inga ingredienser hemma till något så det blir ju lite svårt. Men imorgon blir det bakning :) Tänkte gå upp skapligt tidigt imorgon också så jag hinner städa av lite här hemma :D
Jocke och Molly får gå ut på en liten pormenad för jag städar bäst om jag är själv, då går det med en j*vla fart :P

Nu ska jag gå och fixa i köket så det inte är stökigt där :) Sen ska jag nog läsa lite hade jag tänkt!







Puss & Kram
<3





2 dagar kvar till MÄMÄ <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ja, nu är det bara en dag :D Imorgon! :D Ååh, sommar :(

2011-02-25 @ 09:44:14
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0