Elin Skogsberg

Hej,hej!
Nu har jag ringt om våran jävla toalett. Den har tydligen fått för sig att den ska stå och rinna hela tiden, så jag kan inte sova på nätterna. Rinnande vatten är nog det mest irriterande som finns när man ska sova tror jag!
Men,men får hoppas på att dom fixar det idag.
Nu sitter jag och väntar på att mormor och morfar ska komma med spik så jag kan spika up listerna i hallen och en ljusstake :)
Men jag tror inte jag hinner spika upp allt innan jag ska åka och hämta skruttan från dagis. Får se hur det har gått idag.
Hon blev ganska ledsen när jag lämnade henne, men dom skickade en bild på henne senare när hon dansade och såg jätte glad ut så :)
Jag tänkte hinna med en promenad med Molly innan det blir mörkt också.

Nu har jag fått för mig att jag måste möblera om här hemma, men det är lite svårt för det sitter en dörr ivägen för min möblering :/
men jag känner att jag måste göra om här hemma, det är inge roligt om det ska se likadant ut hela tiden... Tror jag får ta hit mamma, hon möblerar om var och varannan dag hemma så hon är ganska bra på att möblera :P
Hoppas på att hon har någon idé!
Skulle vara lite roligt om jag hinner möblera idag innan Jocke kommer hem från jobbet, då tror jag att han får en liten chock :)

Nu har jag även fått en såndär idé om att jag måste baka hela tiden, så jag ska försöka komma på något roligt att baka... Frågar jag Jocke vad han vill ha så blir det bara kladdkaka men det är tråkigt att göra det hela tiden!
Tänkte baka bullar men jag har tyvär inte allt hemma till det så det går jag ta någon annan dag :)
Kommer ni på något så är det bara kommentera :P

Ne nu ska jag diska lite snabbt innan jag ska hämta Molly från dagis :)









Puss och Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0